Row Wrapper 2

"IN GOOD SPIRITS" ~ It's a Deal!

5.0000
(1 Reviews)

Capacity

2 Bedrooms
2 Bath
Sleeps 6

Search Availability

About

BEACHES ON BOTH SIDES...
This two bedroom condo is close to the airport, beaches, restaurants and minutes away from Duval.  Warm and welcoming condominium in a quiet gated waterfront community. The open floor plan overlooks the lush gardens with sliding glass doors leading to the expansive patio surrounded by lush tropical landscape with a hint of ocean view in the distance.

FURNISHINGS...
This nautical home has all the quaint decor suited for a life at sea.  Perfect for a family getaway in this cozy condo.  The glass dining room table can seat six and the two comfortable couches are great for watching a movie or playing a board game.  

SLEEPING ARRANGEMENTS...
Master bedroom offers a King bed with en suite bath and guest room offers another king size bed. Family room has a queen sized pull out couch.  Perfect setting for families, or couples traveling with friends.

DETAILS AND AMENITIES...
Two spacious bedrooms and two full baths including a sunken tub and dressing vanity offer plenty of room for everyone. There is a comfortable, queen-sized sleeper sofa for extra guests, a well equipped eat-in kitchen with seating for 4, bright and airy dining room and outdoor dining under the stars.

POOL AND OUTDOOR LIVING...
Balmy ocean breezes and sounds of the sea surround you at this great oceanfront condo. Community amenities include a private beach, grill, swimming pool and tennis courts plus your own covered parking spot in the garage.

MAKE SOME LASTING MEMORIES

Features

Amenities

  • Coffee Maker
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Oven
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster
  • Communal Pool
  • Heated Pool
  • Central Air
  • Washer & Dryer
  • High Speed Internet

Rental Type and Location

  • Condominium
  • 1800 Atlantic

Duration

  • Nightly

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Rates

DatesNightlyWeeklyMonthly
02/17/19 - 02/21/19$360
02/24/19 - 02/28/19$360
02/01/19 - 02/28/19$360$2,520
03/03/19 - 03/07/19$360
03/10/19 - 03/14/19$360
03/17/19 - 03/21/19$360
03/24/19 - 03/28/19$360
03/31/19 - 03/31/19$360
03/01/19 - 03/31/19$300 - $360$2,100 - $2,520$10,800
04/01/19 - 04/04/19$250 - $299
04/01/19 - 04/30/19$250 - $336$1,750 - $2,242$9,119
04/07/19 - 04/11/19$250 - $299
04/14/19 - 04/18/19$250 - $299
04/21/19 - 04/25/19$250 - $299
04/28/19 - 04/30/19$250 - $299
05/01/19 - 05/02/19$259 - $338
05/01/19 - 08/15/19$259 - $338$1,813 - $2,250$7,900 - $9,300
05/05/19 - 05/09/19$259 - $338
05/12/19 - 05/16/19$259 - $338
05/19/19 - 05/23/19$259 - $338
05/26/19 - 05/30/19$259 - $338
06/02/19 - 06/06/19$259 - $338
06/09/19 - 06/13/19$259 - $338
06/16/19 - 06/20/19$259 - $338
06/23/19 - 06/27/19$259 - $338
06/30/19 - 07/04/19$259 - $338
07/07/19 - 07/11/19$259 - $338
07/14/19 - 07/18/19$259 - $338
07/21/19 - 07/25/19$259 - $338
07/28/19 - 08/01/19$259 - $338
08/04/19 - 08/08/19$259 - $338
08/11/19 - 08/15/19$259 - $338
08/16/19 - 10/22/19$250 - $281$1,750 - $1,875$7,500 - $7,625
10/23/19 - 10/26/19$750
10/27/19 - 10/31/19$250
11/01/19 - 11/30/19$275 - $309$1,925 - $2,063$8,619
12/01/19 - 12/19/19$275$1,925
12/20/19 - 01/04/20$2,800
01/05/20 - 01/31/20$350$2,450
02/01/20 - 03/31/20$2,695

Map

Reviews

Leave a Review

Great Week in Key West

February 2019
, Virginia Beach, VA US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We felt the property was accurately described in the material provided on the Internet. The apartment was very spacious and comfortably furnished. We normally rent a two bedroom/two bathroom condo as having two bathrooms is more convenient for us. In this case, we didn’t need the second bathroom as the master bath had a dressing area with sink and another sink in the main toilet/shower area. The master bedroom and bath suite was very spacious with good dresser and closet space.
Our only real complaint was the lack of good maintenance in a complex built in the 1980’s. Some minor things in the apartment were not working and the appliances were dated. We would not let these items prevent us from renting this unit again because the location, overall amenities, and security were all top notch. A caution on the location—this is not convenient to the main downtown area and parking in that area is expensive. We knew that and chose this location away from all the “action” on purpose. There are very good beaches and parks nearby, which suited our purposes, but your interests may be different. Check out the local maps on-line to ensure you know where the condo is located.

Manager's Response

Dear John,

Thank you for your 5 star review on In Good Spirits. We are so thrilled that you had a wonderful time in this spacious, comfortable condo near the beach. We are aware of the jacuzzi bathtub in all of the condos at this community not being operational and we apologize for that. We do not advertise the home with this for this very reason. We are unaware of anything else that may have not been operational during your stay so please feel free to let us know. Additionally, we inspected the home thoroughly and were unable to find anything. We hope this did not impact your stay and hope you loved your time in Paradise. Thank you again for all your great feedback and we hope to see you in Key West again soon!

Best Regards,

Wendy Zintsmaster and Team